Defneada- Güzel annişler sabah 11 de 1.ay aşımızı olduk ve sabahtan beri cok az uyudu uyuyamıyor uykuya dalamıyor canı yanmış gibi ağlıyor bazen neler neler yaptım yok başka ne yapabilirim siZce hastaneye Bile gitmeyi düşündüm bazen cok ağlıyor
biryazmasali Defneada- gecmis olsun annesi agrisi vardir kucaginiza alip devamli konusun bizim ilk ay asimizda aksama kadar bise yoktu 5 ten sonra hic susmasti yapacak hic bise yok konusun kucaginizda 🥰
Defneada- biryazmasali sabahtan beri kucsgımda valla denemediğim şey kalmadı :( annem sallıyor şimdi ayağında bakalım
biryazmasali Defneada- oyle oluyor korkuyolar galba e canlari aciyor napsinlar uyur isallah keske sallamaya alistirmasan sonrasi sikinti🤔