Esilaminel aynı sorun bende de var. İki aylıkken doktor demişti ki iki saatte bir 60 vericene üç saatte bir 90 ver. İyi de zaptedemiyorum ki. Son yarım saat, bi saati emzikle oyalamaya çalışıyorum ama canım çıkıyo. Yavrum çatlıycak gibi bas bas bağırıyodu. Şu an 2 ay 25 günlük ve üç saatte bir 120 veriyorum çok çok ağlarsa ve iki saat olmuşsa 90 veriyorum. Yani maalesef sizinki çok küçük ve normal değil. Alıştırdıkça ister. Bi doktor bizi fena fırçalamıştı. Bu, anne babalık değil, ağladıkça vermişsiniz. Oksijene bağlanır, hırıltı başlar, mama kilosu bu vs vs. Öyle bozulmuştu ki moralim. İki aylık bebek olması gerekenden çok çok fazla kilo almış. Bana göre abartılcak kadar değildi ama vardır doktorun bi bildiği. Üç haftadır da son saatleri emzikle oyalamaya çalışıyorum. Çocuğu diyete soktum gibi geliyo üzülüyorum ama napiim 😔