Eymenbebeks MuBaBu15 bebeğim 17 aylık 6+ aylık Y kesim başlık kullanıyoruz . Buda şu demek oluyor yoğun akışlı başlık 🥰🥰
MuBaBu15 Arkadaşlar yarın biberon alicam elimde yeni dogan var ama biberon küçük büyük alicam başlıkta büyük olsun diye dusundum
Tuba MuBaBu15 16 aylık 3 numara kullanıyor halen 😅 1,5 aylıkken 2 numaraya geçtim ve 4 aylıkken 3 numaraya geçtim
Kimkibu MuBaBu15 6.5 aylık 4 delikli olanı kullanıyorum bebeğimde gayet keyifli içiyor sorun yaşamadık 6+ die geciyor zaten ama bu 4 delikli uclar sadece 330cc lik biberonlarla veriliyor sanıyorum.. ben biberonumuz vardı tek ucunu ayrı alıp değiştirdim
MuBaBu15 Arkadaşlar bi sorum daha olucak sizce ben aventin hangi boyutunu alayım kızım 4 aylık bende şuan 125cc olan biberon var başlıkta yeni dogan olması gerekiyor tek delikli