Sevgitoprak İyi akşamlar arkadaşlar 2 aylık büyüme atağı kimler neler yaşadı ne kadae sürüyor acaba çok Zor geçiyor
ozlem61 Sevgitoprak ben iki haftadır yaşıyorum 2ay atağını gece gündüz uykuya dalmakta cok zorlanıyoruz dalsak bile yarım saat sadece nezaman biter bilmiyorum cok güzel uyurdu bi anda başka bir oldu
NinovaLemi Benim bebeğim gece güzel uyurdu saat başı uyandi 3 gün boyunca. Dün sünnet oldu calpol aldığı için uyudu baya. Bugün hiç ilac vermedim eskisi gibi uyursa atağı atlattım demektir