josefsmom Bu aya kadar çok iyiydik 3 öğün yerdi ARTIK yenmiyor yaptığım çorbayı aksama kadar sakliyorum keyfi yerinde olunca deniyorum 1,2 kasik diğeri zorla 🥴diş çıkardı o zmn bile böyle olmamıştı umarim bu bir ataktir,bizde yaptığım muabllebiler meme şeklinde gidiyoruz malesef