Kızım 8 ay 8 günlük emziriyorum 1 aydir her akşam uyumadan 1 saat önce bebek irmiği veya ruşeymli yada bebek pirinç unuyla meyveli mama yapip yediriyorum alıştı rutin oldu artık,diyorum ki bunları bırakıp kaşık maması mi versem ama daha önce hiç kullanmadim neler önerirsiniz💕