Merhaba , 7 aylık bir kız bebeğim var . Hâla oturma pozisyonunda dik duramıyor ve mutlaka kendini kaydiriyor veya elleri ile ayaklarını tutup öne doğru eğiliyor . Normal bi durum mu sizce ? Veya oturmasini desteklemek icin önerileriniz varsa yardimci olur musunuz lutfen 🙏