Merhaba annelerim,
bebeğimde simian çizgisi varmış bugün doktor kontrolünde öğrendik. Yani elinin içinde düz baştan sona devam eden bir yarık. Down sendromlu bebeklerde görülüyormuş. Hamilelik döneminde test yaptırmıştım risk yoktu. Şimdi genetik test yaptırmamı önerdi. Başına böyle bir şey gelen var mı?