Nidakus Tuba inek sütü için bağışıklığı düşürdüğü bilinenin aksine yararı değil zararı olduğu söyleniyor bunun yerine kefir yoğurt peynir vs. vermemiz gerekiyormuş bu doğru mu bilgisi olan yazarsa çok memnun olurum
Tuba Nidakus İnek sütünün faydası yok doğru bende duydum zaten oğlumda belki 2-3 ay anca içti sonra mide gribi olunca kustu bir daha ağzına sürmedi iğrendi🥲
Birranneee34 Bizimki pınar çocuk devam sütü içiyor. Ve cokkk seviyor ayila bayıla içer (boy uzattığıni düşünüyorum ve görüyorum. ) . Beni de emer. Mama hiç yemedi.
Asilgonca Birranneee34 benimkide 16 ayşıkken bıraktı emmeyi pınarın sütünü içiyor ara sıra bizimkinde de farketti boyu uzadı 78dik ekim sonunda 83 olmusuz faydası oldu haliba bilmiyorum 🙈😂
Yusuf20 Birranneee34 bizimkinin boy uzun kilo ortalamada.normal sütte içer devam sütü de pipetle ama mama hiç yemez
Birranneee34 Asilgonca olmuş bence süt yararsız filan diyorlar ama . Daha çok kucukken bize inek sütü iciriyorlardi mama yoktu maşallahı var süt içenlerin.
Asilgonca Birranneee34 mama ve devam sütlerinin sarılması için pazarlama olayı var bence para yönünden piyasaya sundular ben sağlıklı bulmuyorum onları açıkcası eskiden devam sütü yokmus annem süt veriyormuş