Kizlaaar meraba🤗sizlere bişey soracağım bebeğim 1 yaşında bu 1 yıl içinde ilk regl 6. Ayimda görmeye başladım ve hep düzensizdi en son geçen ay 4unde oldum ve bu ay bugün kahverengi bir akıntı geliyor tam regl değil acaba regl olucakmiyim karnım da hafif ağrıyor kasıklarım ve bayaga sis 🥲bu durumu yaşayan varmı peceteye silince kahverengi geliyor ama ped de çok azıcık var