_tugce1608_ Benim oğlumun omzunda, sırt bölgesinde, göğsünün üzerinde olmak üzere 4 tane var. Çocuk doktoruna götürdük oda başka bir bölüme yönlendirdi. Orda ultrasonla bakıldı sanırım zararlı olmadığını büyüdükçe geçeceğini kuculecegini söylediler. Hiç bir şey kullanmadık gittiğimizde 3 aylık falandı şuan 2 yaşına girecek küçülme oldu biraz