Reyyak Merhaba arkadaslar oglumu.sutten kesecegim gebelik durumh.oldugu icin bende.. kabiz ve ishal yapmayan kolay sindirimi.olan kullandiginiz.memnun.kaldiginiz 1 yas ustu mamalar varmi isimleri vs detaylari.ile yazabilirmisiniz