Halimeuysal Kızlar merhaba yeni ewe taşındım doğalgazı açtırıcam ankastre set aldım kurulumu için aradiğimda doğalgaz açılmış olması gerekiyor dedi doğalgaz için aradığımdaysa ocağın kurulu olması gerekiyor deniyor şaştım kaldım bilgisi olan varmı acaba :)
Edaacvk Halimeuysal ocağı kurarken kontrol ediyolar gaz gidiyomu diye doğru o yüzden ilk doğalgaz acık olması lazım
doruk33 Halimeuysal İstanbul’da ilk olarak ocak kurulum yapılıyor sonra doğalgaz açılıyor. Yoksa gelip takmiyorlar Bağlandıktan sonra kombinin firması gaz kontrolü yaptı. Bayrampaşa da bu sekildeydi
Prenses_annesi22 Halimeuysal canım bir ocak işi yapan yerler var mesela ocagın arcelık gdyosun bayısıne dıyorsun bnm ocagım dogalgaz baglncak baglar mısınız adam gelyo eve ocagını dogalgaz borusuna baglıyo gıdıyo sonra dogalgaz arıyosun ocagım baglandı gaz acımı yapabılırsınız dıye tbı önce ocagı bglatman lazm kı gazı gelıp acsınlar sonra aynı gun ıcnde gelıp gaz acıyolar ocagı kontrol edyolar ateslıyo mu gaz kacagı varmı vs sonra gdyolar bukdr
Bebegimm1 Halimeuysal once dogalgaz acik olmasi gerekli gelen adam dogalgaz olmadan nasil ocaga kurulum yapsin e adam teslim ederken kontrol edicek ocak calisiyor mu diye.mantiken 🤔 ama siz ocak aldiginiz yere rica edin siz kurulumu yapin dogalgaz acildiginda bir sorun cikarsa ben sizi ararim dersiniz