seliminmamisi 1 ay olacak tam başlarda çok sık uyaniyordu aynı şekilde pis pis yapıyordum bazen çok uzun basinda sabrettigimi biliyorum. Niye uyumuyor diye düşünmeye başlıyorum sonra, kızım bazen bezi olunca uyumuyor bakuyorum çok ağlıyor uyku acilmissa bezi degistiriyorum karanlık odada yerde kundaklayip yine yatiriyorum uyuyor. Emerken çok sık uyaniyordu 5. Aydayiz açıkçası mama ile cocuk doyduğu için daha uzun uyuyor. 2 kere uyanıyor mama verdiğimde uyuyor genelde mama vermeyince uyaniyor. Emzik beni kurtarıyor bazen düşen emzigi geri verince de uyuyor. Dediğim gibi baslarda çok uyaniyordu sabırla başında kaldirmadan pispis yapıyordum karanlık odada, şuan uyanmıyor uyandiysa da ya aç ya bez değişecek seviyede dolu ya da uykusu yok uyandı. Çok uğraşıp uyumuyorsa kaldırıp oturma odasında ışıkta oynuyorum konuşuyorum 1 saat sonra yatiriyorum uyuyor. Demek istediğim baslarda sabir tamamen sabır ve istikrar. Suan saat 7 oldu mu uyumayınca çok ağlıyor bebeğim. Yatağa koyunca uyuyor odadan çıkıyorum. Ne zaman uyanirsa uyansın yöntem çok ağlıyorsa kucağa alıp sustuğu an yatağa koymak 40 kere de yapsan basta yapmak😄 sonradan duzen oturuyor. Bir de bebege rutin oluşturmak gerekiyor kızım kundaklandi mi direkt uyku moduna geçiyor veya yatağını görünce direkt kafayı döndürüyor yana uyuyor. Çok uzun yazdım ama Rutin, düzen ve istikrar kisacasi