PyrZ35 inşallah❤️ hele şu aralar aşırı derecede bana yapışık, yeni bir ayrılık kaygısı yaşıyor sanırım. 2 yaş zorlukları da başladı. Benim de burda hiç akrabam yok, eve de pek arkadaş vs çağırmıyorum ben hala. Ama oyun grubuna götürüyorum haftada 1,en azından akranlarıyla aynı ortamda bulunsun, görsün diye. İmkan varsa siz de deneyin