Asyaaass 1prens1prensesannesii agzınıza saglık bn post actım bununla ilgili. Linç yedım buradaki bu tarz postlatdan dolayı anneler cocukların didik didik ediyor mus da bu tür postlar şöyle de böyle de ama neler neler otızım denilen seuın bir cok cesıdı var bi cok belirtisi var yani derdimi anlatamadım düşünün şu anda 4 cocuktan birisi otizim! Arastırmadan etmeden konusan cok insan var ve cağımız cok degısık bir çağ gerekirse hergün didik etmeliyiz cocukları en ufak bir. Anormallik göz ardı edilmemeli! Ve lütfen lütfen bu derdını anlatmaya calisan anneleri linçlemeyın ya insanlar care arıyo care kım ister ya cocuguna bu yakıstırmayı yapmayı hangi anne ister (sondaki yazdıklarım size degıl genel olarak yazdım) tekrardab agzınıza saglık
nurelem Asyaaass işte bu anormallik buralarda sorularak zaman kaybedilmemeli işte, önce uzmana gidilmeli uzmanın söylemlerine göre burada benzer şeyleri yaşayan, tanıları alan annelerden destek alınmalı,
PyrZ35 Wolverine tşk ederim cnm kendi çocuğun olunca çok pimprik oluyorsun galiba ondan sizlerede danışmak istedim
Wolverine PyrZ35 tabi tabi söz konusu çocuk olunca her anne tetikte malesef. Hiç kendini sıkma daha çok konuş cocugunla daha çok iletişim kur 24.ayda kelimelerin sıkılaşması sonrasında ikili cümle kurmaları beklenir, kimi bebek erken kimisi geç konusur. 3 yaşa kadar da normal karşılanır. Otizm olsa inan bana bunu sen hissederdin. 😘
Asyaaass nurelem tabıkı gidilmeli bende aksam bu saatlerde kendı basıma kalınca kafama takılmışdı ve acaba dedım post actım. Zaten en kısa zamanda götürür ya ben anlayabiliyorum anneyi belkı bir fıkır olur bısey olur dıye sızın dedıgınız de cok dogru böyle bir şey varsa ne yapabılırım yada özel cocugu olan anneler siz gelısımı için neler yapıyorsunuz diye fikir alısverişi de yapılabilir cokta güzel olur dıger yorumlarınızı okudum ona istifaden diyorum 🍀
PyrZ35 nurelem doktora götürme istiyorum ama babamız pek taraftar değil oğlumda çoklu besin alerjisi vardı ufaklığından beri çok kez doktora gittik malum alerji testleri çocuklar için çok zor oyuzden hastane fobimiz var çok fazla online bi doktaysa danıştım ama oda dil terapistini önerdi galiba oraya götürücem
PyrZ35 Wolverine tşk ederim kuzum bakalım çevremdekilerde aynı şeyleri söylüyor sadece geç konuşacak dıolar 😘
PyrZ35 dandiniko bak cnm başta bu uygulamadaki sorulara ister cevap yazarsın ister yazmazsın kimseye zorla cevap yazdırmıolar insan bazen çok sevdiği insanlar olunca örneğin çocuğun eşin annen baban gibi sağlıklı düşünemiyor ve ekstra endişelene biliyor burda da farklı insanlara yada başımdan geçmiş insanlara danışmamız çok normal merak etme kimse çocuk kıyaslamıyor
dandiniko PyrZ35 çocuğunuzda hiç bişey yok maşallah olmasında hiç bi zaman. Ama ortada hiç bi neden yokken böyle şeyler düşünmeyin. Kendinize yazık. Ben kötü bişey yada sizi kıracak bişey demedim.
misssangreall Angel_45 kelimesi az . Anne - Baba- teyze- tak tak - ya ya - miyav gibi kelimeleri var. Bir tek beni teyzesini ve babasını seviyor. Annemleri görünce kaşlarını çatıp görmezden geliyor asla gitmek istemiyor kucaklarına direk beni istiyor fln. Birde işaret parmağını kullanmıyor beni çekiştiriyor
Angel_45 misssangreall Sonucunuzu burda paylasirmisiniz beni etiketleyin rica etsem beni cekistiriyoe benimkide , onunla oyunlar oynayınca alisiyo ama kelimemiz az bizimde
Guzelkizim0 PyrZ35 ya Allah askina felaketi cagirmayin. Her cocugun kendine gore kisiligi var baskasinin cocugu cok sosyelse belki sizinki utangactir. Güzel annem kendine niye boyle dusuncelerle yipratiyorsun.bir arkadasin oglu 2 yasinda baba kelimrsini yeni diyor😅 oda kimse.gormuyordu memelekete gelince birkac cumle kurmaya basladi. Yegenim 8 yasinda anne baba harici kimseyle oyle fazla konusmaz cok cekingen bir kiz cocugu ama maşallah hicbir sorunu yok . Bizde sosyallessin diye ugrasiyoruz.oda halbuki kalabalik ailede buyudu.
PyrZ35 Guzelkizim0 ah kuzum eşim gibi konuştun oda hep kendine dert arama der valalhi bi an onun yazısını okudum sandım 😅
nurelem PyrZ35 senin için demedim canım genel yazdım, oyun gruplarına felan da goturebilirsin çocuklarla bı arayan gelince diller açılıyor ,
Guzelkizim0 PyrZ35 😅😅 bende cok efamliyim ama rahat olmak lazim canim biraz. Yoksa buyutmek zor oluyor .
mutlucan 1prens1prensesannesii merhaba oncelikle yavrunuza hayirli bir omur diliyorum .goz temasi azligi yani ne kadar az ne kadar olmasi lazimmis birde ismine hemen donmuyormu kac kez söylenince donuyor cvplarsaniz sevinirim