Halimeliyabaybi Kizlarrr lütfen cevap verinnn Ben isteyerek sezaryan oldum sonrakini normal istiyorum ilkim olduğu için korktum ama yapanlar varmı sezeryan sonrası normal doğum varsaaa cevap versin lutfennn!!!
Mom4565 Halimeliyabaybi kuzenim yaptı 2 ay oluyor sanırım ilki sezeryanla 2. Yıl sonra da normal yaptı. Bı arkadaşım da sezeryandan 1 yıl sonra normal doğum yaptı. Hiç bir sorun olmadı.
Tuba Halimeliyabaybi bir arkadaşım yaptı çokta rahat bir doğum oldu dikişinde bir şey hissetmedi (aralarında 2,5 yaş var)
Gamze_67 Dün akşam aynı şeyi bende araştırdım her doktor yaptirmiyormus galiba benim eltimin kızlarının arasında 5 yaş var ona yaptirmamslar mesela. İç dikişler patlar faln demisler
kuzey-21 Halimeliyabaybi bu postta kendimi gördüm 😂 sezaryenden mi korktun da normal istiyorsun 2. Yi bende 2. Olursa normal olsa keşke diyorum 😂
Aselbuk Halimeliyabaybi her doktor yapmiyo canim bende 2 ciyi dusundum riskli dedi doktorum ic dikislerin patlama ihtimali var seni riske atamam dedi kimileride doguruyo ama her doktor yapmiyo o doktoru bulman lazim😁