Aaanaaa merhaba . Öncelikle geçmiş olsun.
Bebeğim 3 aylıktı yakalandığımız da . İlk eşim oldu sonra ben.
İlaç kullanmadım emzirdigim için, çift maske ve eldiven ile hep bebeğimle tek ilgilendim. Çok zordu benim için fakat geçti çok şükür. Bol bol sıvı,ağrı kesici(parol) ve vitamin takviyesi aldım. Tat almasam dahi yemegimi düzenli yedim. En önemlisi vitamin diye düşünüyorum. Umarım sizde kolay atlatirsiniz