Flz95 Hanımlar kızım 22 aylık öksürüğü var kozalak şurubu kullanan var mı aranızda bu ay icin uygun mudur ve faydası oluyor mu ?
Pelinn09 Flz95 ben kullaniyorum hatta oglum 11 aylikken bronsit baslangici oldu ilaclarin yani sira sabah aksam 1 cay kasigi kozalak surubuda verdim 1 hafta bile surmedi iylestik
Yusuffkayraaa Bizde 22 aylığız bende kozalak pekmezi veriyorum öksürüge bire bir insallah da söker atar 🙏🏻