12.15te yatti. Besigine koyduk salladık olmadi, 2 kere meme verdim almadi, kucakta gezdirdim olmadi. 3 ay 10 gunluk kiz benimkisi.ilk kez duyduğum bi ağlama ile yıktı ortalığı, bi yerine bisey oldu sandım hersey normal, çıkardığı sesi dinledim meme istiyor bu kez aldi uyudu besigine koydum uyandi tekrar kucağıma aldım gezdirdim sizdi simdi lakin omuriligim agriyor, tekrar vertigo atağı geçirmekten korktum.Yorgunken hele sabretmek zor oluyor. Allah kolaylık versin size de. Tavsiyem ikinizde çalışıyorsanız eşiniz sizi uyutsun bi yarimsaat bile size güç verir. Ben ucretsizdeyim yine de esim dinlen bebeginde keyfi yerindeyken 20dk/ yarim saat kestiriyorum enerji veriyor gerçekten