eefsun dogrudan yatiriyordum gaz ciksrma va yapmiyordum. Ama bizimki nerdeyse hic gazli bir bebek degildi. Yine de sizinkinin de soeun yasayacagini sanmam baya buyumus masallah 😊 isterseniz yine bir tık dik tutabilirsiniz basini emzirirken. Uyanmaz diye dusunuyorum