Gamzelina canım annemde teyzemde on sene önce meme kanserini atlattılar,tedaviler hep devlette oldu pet sonucu iki üç gün sürüyordu malesef ama ikiside şu an şükür iyi.annemin beş sene sonra yumurtalıklarına metastaz yaptı yumurtalıklarıda alındı iyi çok şükür.insallah kötü huylu değildir moral o kadar önemli ki,annemin kanserinin tekrar nuksettigi dönemde ailece kötü bir durum yaşamıştık ay