İyi geceler hanımlar. Bebeğim 3 aylık olacak. Emzirme sırasında biraz doyduktan sonra memeyi bırakıyo sonra 3 sn.sonra falan tekrar alıyo tekrar dönüyo bana bakıyo tekrar memeye dönüyo ve bunu tekrarlıyo. Tam doyuyor mu anlamıyorum böyle çok uğraştırıyo. Başına gelen var mı. Varsa ne yaptınız.