minikoglum28 Bebeğim normalde fazla ememiyordu. Şimdi artık çok emmek istiyor. Normal mi bu? Bugün üst üste iki defa kustu. Çok korkuttu beni sizce yaşadığım bu süreç normal mi
Derya58 minikoglum28 fazlasını atmıştır fışkırtarak kusması iyi değil sanırım ne güzel işte emsin sorun olmaz bence daha önce memeyi tam tutamiyorsa ememiyordur ya da şimdi sana çok ihtiyacı vardir