6 aylıkken ek gıdaya başlamadınız o zaman çünkü 15 günde mümkün değil tadımlar bitmez 😬
1 yaşına kadar zaten yavaş yavaş artıyor öğün ve yediklerinin miktarı. Anne sütü veya formül mama ana besin olmalı şu an. Ek gıda sadece tadımlık, doyumluk değil.