Merhaba arkadaslar. 3 ay 8 gunluk bir kizim var. aylik kilo alimi guzel kendide saglikli cok şükür. benim sorum bebegim ilk hizli sutu emdikten sonra emmek istemiyor diğer memeye geçiyorum mecburen . yani ilk bir kaç dakika sutu aliyor sut yavaslayinca bırakmak istiyor. ne yapmam lazım. boyle yaparak sutum azalır mi. tam bitirmemis oluyor cunku .