nurelem Birmelekmeselesi46 canım ustekinin şadesi var bende ve yazı rahtasina yapışıyor mıknatıslı, dolaba felanda yapısiyir, usttekinn sadesi çok iyi olurmus
Nik_mik_yok Birmelekmeselesi46 bende alttaki diyorum . Üstteki de harfleri kelimeler ile eslestirdigi için ileride sıkıntı olabilir . Ç ye çiçek , D ye davul diyebilir mesela. 20 ay ixin erken değil mi yaa, bide ona takıldım . Benim kızım da 20 aylık , şuan sadece sayı ve nesne adı söylüyoruz
Lidya-t Nik_mik_yok Harf öğretimi için anasınıfı bile erken geçtim 20 aylık bebek kesinlikle almam ben
Birmelekmeselesi46 Nik_mik_yok Buda doğru bir yaklaşım aslında canım haklı olabilirsin sade daha iyi olacaktır. Üç dört harfi öğrenince devamını getirmek istedim canım evdeyiz birde eğitici şeyler bulmaya çalışıyorum.🌺
Lidya-t Birmelekmeselesi46 Harfleri eski usül a be ce şeklinde öğretmeyin ses sistemine göre öğretin ya da almayın .Harf öğretimi o aylarda olmasa da olur .İlkokulda aşırı sıkıldıkları için harf almayı kesinlikle düşünmüyorum. Okumaya yazma öğretini yaptığım için biliyorum
Birmelekmeselesi46 Lidya-t Sınıf öğretmeniyim canım yeni ses sistemine göre öğretecem inşallah.☺️Olmasada olur tabiki ama bu aylarda algıları çok açık olduğu için çoğu şeyi öğrendik harfler kalınca onlarıda vermek istedim evdeyiz sürekli oyun oynarken eğitici birşeylerde kazansın istiyorum.🙏🏻
Gmznr2909 Birmelekmeselesi46 bende birinci hem daha renkli hemde harflerle iliskilendirilmis hayvan vs. Bence o yani ben olsam onu alırım hatta link atarmisin çok beğendim
Birmelekmeselesi46 Gmznr2909 Tabiki şimdi atıyorum canım. Ama çoğunluk sadenin daha eğitici olabileceği yönünde. Ben onu tercih edecem sanırım.🥰 https://ty.gl/tenls5xpx6
Nik_mik_yok Lidya-t bende almazdım şahsen , okula okuma yazma öğrenerek giden biri olarak çok sıkıcı olduğunu biliyorum. Sınıfta istenmeyen ,çok bilen ,ukala öğrenci muamelesi görürdüm 🤨 öğretmen tarak derdi ,ben hayır E derdim
Birmelekmeselesi46 Ssssraa Yani öyle bakınca ne gerek var gibi duruyor belki.😅Ben hayvanları taşıtları sayıları meslekleri birçok şeyi öğrettiğimde çok küçük bunlar için demişlerdi ama çok çabuk öğrendi ve öğrendiklerini etrafta bağlantılar kurarak kullandığını gördüm canım. Üzerine giderek tabikide öğretmem oyun haline çeviriyorum. 5 yaşına kadar acayip bir şekilde algıları açık oluyor her anı kıymetli miniklerin bende harfler ilgisini çekmişken üzerinde durmak istedim.☺️
iki_prens_annesi Birmelekmeselesi46 aynen cnm ustteki çok karması zamnala baska nesleri de öğrenir ama ayri ayri olsn ki dikkatini versin 🤗
Lidya-t Birmelekmeselesi46 Anladım o zaman iyi çünkü yanlış öğrenince çok sıkıntı çekiyorum ben öğrenilen şeylerin düzeltilmesi zor oluyor. Çok iyi olur o zaman sizin için
Zeytin_cekirdegi Birmelekmeselesi46 canm öğretiyorum derken hafçrfleri çıkarıyor mu yoksa sorunca gösteriyor mu
Tortilla_ Birmelekmeselesi46 Alacaksanız Hepsi Burada da ahşap puzzle ürünlerinde 2.si 1 TL fırsatı var kaçırmayın
Birmelekmeselesi46 Lidya-t Haklsın canım. Öğretmekten daha zor olan birşey varsa oda yanlış olan bilgiyi düzeltmektir. Yakınen bilgim olmasa işi tamamen ilerdeki öğretmenlerine bırakırdım.🙏🏻
Gmznr2909 Birmelekmeselesi46 link için teşekkür ederim. Sen bilirsin bana o daha eğlenceli geldi ama biraz daha araştır istersen
Ssssraa Birmelekmeselesi46 inanır mısınız her şeyi zaten kendileri öğreniyor. Oğlum 2 buçuk yaşında ve 5 6 ya kadar ingilizce sayıyor ben oturup öğretmedim. Renkler, meslekler vs hiç birini öğretmedim kendisi zaten öğreniyor. Tabi size kalmış ama bana fuzuli gibi geldi 😍