cansuali 3.5 aylığız ek olarak veriyorum geceleri hep emiyor gündüzleri veriyorum 2 kere 90 cc olarak ama bizim kız bitince ağlıyor istiyor ki ağzından çıkmasın hiç fazla verince de çıkarıyor o yüzden şimdilik 90 cc veriyorum hipp alıyorum gaz yapmadı bu bizim kıza bebelac gold ve aptamil gaz yaptı bunu denedim bu iyi geldi gaz yapmıyor bebelac verince 2 günde bir büyük tuvaletini yapardı şimdi günde 2 kere yaptığı oluyor fiyatlar pahalı gerçekten ama canları sağolsun yesinler sağlıkları yerinde olsun yeter bizlere