cansuali benim 9 aylık hala öyle 180 içer çoğu zaman bazen yaparım 90 içer canı nasıl isterse. Bende çöpe attığım zaman üzülüyorum ama hele biz 2 aya kadar 10 kutu çöpe gitmiştir tahmin edemiyordum mesela ne kadar tok tutar bir daha yapıyordum içmiyordu tabii ki süresi de geçiyordu çöpe