Merhaba doktorumuzun tavsiyesi ile ek gıdaya giriş yaptık, bu arada 3 gün kuralını uygulayarak tadım yaptık. Yoğurt,kabak,havuç,patates,bal kabağı,elma,armut,muz denedik. Tadım aşaması sonrası nasıl bir yol izlemeliyiz? Artık çorbaya mı geçiş yapacağım? Yeni başlayanlar günde kaç öğünde ek gıda veriyorsunuz ve bunu nasıl planladınız çorba, yoğurt, meyve olarak.