asiltonunmommysi Oğlum 4 aylık sayılır, kaynanam her seferinde yüzüstü yatır omuzlarını ovala bastır biraz tutulur diyip duruyor. Ay dinlemeyeyim dinlemeyeyim diyorum bazen de acaba mı diye içimden geçiyor sizce?
Snowglobe asiltonunmommysi annem de öyle diyo. Ovuyo bide. Ne kadar doğru bilmem ama ben saldım artık. 😂
Kuzeybabyy asiltonunmommysi bende öyle düşünüp hiç yan yatırmadım 😅 sırt üstü yattı hep dönebilene kadar şimdi ayak bi yerde baş bir yerde
asiltonunmommysi Snowglobe Kuzeybabyy SeninAnnenBirMelektiYavrm masaj yapıyorum ya sık sık ama omuzu tutulur diye değil yani, spaya falan gidince orda da yapıyorlar 😂 ama tutulur falan denilince işte