06_Oguzhan doğum yapalı 4 ay 8 gün oldu iki aydır adet oluyorum ve çok geliyor 3.sezeryan bu şaka gelebilir ama resmen bu ay paçalarımdan aktı gerçek söylüyorum ik itane ped koyuyorum bana misin demiyor lavaboya nasıl gottigimi bilemedim o şekilde normal diyorum doğum sonrası ama içiniz rahat etmesi için bir gidin doktora