Derya58 anne sütü alan bebeklerde 10 gün normal kabul edilir ama böyle sık sık olması normal değil doktora sormalısınız mutlaka ne olur ne olmaz bizimki de sadece anne sütü alıyor 3 gün yapmadı mesela hemen doktorumuza sordum öyle dedi ama yinede 10 gün çok fitil yapalım dedi gerek kalmadı gerçi bizimki sormamı bekliyormuş gibi yaptı sonra 😂