Merhabalar;
oğlum doğduğundan beri uzun uyuyan bir çocuk değildi. Gece uykusunda en fazla 3 saati görmüşümdür. Beşiğine artık sığmadığı için odasını ayırıp yatağına yatırmaya başladım. Ama oda ayırmadan bağımsız olarak son zamanlarda neredeyse saat başı emmek için uyanıp ağlıyor azıcık emip geri uyuyor.
Uyku rutinimiz de şu şekilde;
sabah 8.30 gibi uyanma (son zamanlarda 8.30 da kadar uyutabiliyoruz, eskiden 7 de kalkardı. )
ilk uyku 10.30 gibi
ikinci uyku 13
üçüncü uyku 16 gibi
gece uykusu ise 19- 19.30 arası. gündüz uykuları ise 45 dk yı geçmiyor. gece de sık uyanıyor nerede yanlış yapıyorum:(
henüz uyku eğitimi veremedim. plates topunda sallanarak uyuyoruz.birazda emerek.
deneyimli anneler bir bakabilir mi? uzun oldu kusura bakmayın.