zeynepzeze Merhaba, 2 gündür burun akıntısı, dayanılmaz bir kas ağrısı, öksürük ve baş ağrısı gibi belirtiler var. Delta, omicron olanlarında belirtileri çok farklı değil. Bilemedim ama acayip ağrım var
lalbg zeynepzeze bi kaç gün sonra tat koku da giderse %100 covidsiniz. Ben alerjim tuttu sanmıştım (toza alerjim var grip gibi oluyorum gün boyunca) ama geçmeyince ve ateşim çıkınca kimsenin vebaline girmemek için test verdik eşimle. Sonra 14 gün evde kaldık tabi☺️ İnşallah değilsinizdir ama test vermeden anlayamazsınız.