Senemsedat133 merhaba canım numara bebeğin rahatlığına göre seçilir yani arkadaşının bebeği dört numarada rahat eder seninki beşte bir başkasınınki üçte bu bebekten bebeğe değişiyor benim bebeğim 4 aylık 6 kilo 3 numara kullanıyoruz yani bizede üç büyüktür ne çabuk üç numara beze geçtin diyorlar ama bezi onlar değil benim bebeğim kullanıyor ve üç numara bezde rahat ediyor 😅 bide bizim bezimiz sleepy memnunuz şuana kadar bir problem yaşamadık😊