Kızlar oğlum 5 aylık oldu doktor önerisiyle ek gıday başladık mama alıyor ilk yoğurt verdim bi kaç gün sonra patates verdim ama ağzından çıkardı bende ablama dedim😀çünkü oda oğluna mama verdi bilir diye ek gıda hakkında ne vereyim dedim ne öneriyorsun bu ayda şehriye çorbası ver dedi🙄🤣böyle kaldım şaka da değil gerçek ciddi anlamda söyledi me ne olmuş ben 3 aylıkken başladım dedi iyi b..K yaptın😂şimdi ise yeğenimin böbreğinde taş var sonra patatesi ağzından çıkarınca bak tadı yok tuz koydun mu dedi ben ikinci şoku yaşadın yok dedim bu ayda tuz olur mu sıvı olması için mamasını koydum zaten hem sıvı hemde tat vermesi için pirinç unu bebe bisküvisi falan ver dedi bende yok artık dedim 23 yaşında bu arada cahilde değil
önerbiceğiniz tarifler varmı anneler!?