Miniminimini Cok kararsizim emziriyorum diye doktor yok demisti ilk zamanlar 7 ay geçti 2 sene emzirmeye düşünüyorum Rabbimin izniyle ama bilemedim
Gullcann Miniminimini Ben varım. Oğlum 6,5 aylık saçlarım sarı. Hamileyken hiç boyatmadım fakat şuan boyatiyorum.
Lilasever1 Miniminimini ben boyatıyorum boyatmışım zaman bebek yanımda değil kuaförde işimi halledip geliyorum kimyasalları solumuyor yani
Sarikuzumalp Miniminimini doktor yok dediyse bir bildiği vardır bence. Bende diplerimi boyatmamıştım sadece emzirdiğim için ombre yaptırmıştım.
27_irem Ben doktoruma sordum kokuyu bebek almadığı sürece boyamamda sakınca görmedi, kimyasal solunum yoluyla geçer ve süte bulaşmaz bebek solumadıkca sorun yok dedi