3.5 yaşında oğlum var sabah sakız çiğnemek için kendini yerlere attı kafasını vurmaya başladı yanın da durarak verdim bende sonra birden morardı nefes alamadı sırtına vurdum yok heimlich manevrası yaptım yok yine çıkmadı en son parmağımı çengel şeklinde ağzına soktum çıkarmak için o sırada yuttu ama yemek borusuna mı gitti soluk borusuna mı bilmiyorum sağlık ocağına gittim sırtını dinledi doktor şuanlık bir hırıltı da yok takip et dedi ateş öksürük olursa götür hemen dedi ama içim içimi yiyor şimdi kabız olduğu için kaka da yapmadı ordan da çıkmadı yani bir belirti de yok acaba soluk borusunda olsa şimdiye kadar bir belirti verirmiydi böyle bir durum yaşayan varmı