Sudee96 21 gün önce sezeryan oldum 2 haftadır basur oldum hemen doktora gideyim mi yoksa evde bi çözümü olur mu onerebileceğiniz
ilhn980 Sudee96 canım benimde dogumda oldu 15 senedir geçmedi ameliyat olmadan geçmiyor ben olmadım çekiyorum malesef korkuyorum 😞
Melike55 Sudee96 bende oldum canım bir krem aldım onu öneriyim düzenli kullandım 15-20güne rahatladım sürekli her lavaboya gittiğimde sürdüm sanada tavsiye ederim Procto-Glyvenol krem
ilhn980 Sudee96 inşallah bidaha olmasın canım ben geçeni daha hiç duymadım ve çok arkadaşımda var olan hepsi aynı benim gibi geçmedi malesef
ptircik Sezaryenden sonra bende de oldu maalesef 2-3 hafta sürdü ben bepantol sürdüm sürekli ve bol su içtim
serenia Ben evde kalıcı bi çözüm bulamadım doktora gittim hemopropin krem verdi hemen hemen 2. evreymiş benim basurum şu an iyiyim düzenli kullanımda geçirdi