1234___ ben bi ara ahşap boyama yapıyordum çok zevkli bir iş en son TV ünitemi boyadım ilk tepsilerle falan başladım tabi sonra mobilyalara dadandım 😁 annemin sehpaları, birinin buzdolabını, çatal kaşık setinin kutusunu vs ne bulduysam boyadım. Hem ucuz hem üretken hem de el oyalamayan kafanı ağrıtmayan bir hobi bence. Sonra bir ara battaniye örmeye başladım ama o yarım kaldı hiç sevmedim örgü işini hemen sıkıldım. Şu an tek hobim Netflixten dizi izlemek.