Kızlar bebegim 43 günlük hipp mama veriyordum hergun düzenli olarak kakasını bazen bir defa bazen iki defa yapıyordu fakat 37+1 de doğdu biraz zayıftı ve hipp mamanın diğer mamalara göre çok tok tutmadığını curu olduğunu duydum bende kilo alması ve yediğinin yaraması için mamasını degistirdim Bebelac Gold nutricare aldım yorumlarda kabız yapmadığı fakat daha tok tuttuğu yazıyordu bebeğime yedirmeye başladığımdan beri hem gazı arttı hemde dört günde bir kaka yapmaya başladı son kakasindan sonra hippe geri döndüm ki zaten üç defa Bebelac veriyorsan bir defa hipp yediriyorum bebeğim kaka yapamıyor aslında tam kabız gibi katıda değil ama ne oldu anlamadım sürekli gazı var ağlıyor ikiniyor çişini yapıyor kakasını yapamıyor zorlanıyor yarın doktora götürücem ama aranızda bu sorunu yaşayan varmı.nasil geçer mamasına zeytin yağı koydum karnina ve biraz poposunada sürdüm tık yok çok üzgünüm o ağlayınca ben mahvoluyorum.