elifnisaaa03 neden devlete götürmeye bu kadar tedirgin bakıyorsunuz ki, tamam hastaneler mikrop yuvası ama bebeğinizi doktorun görmesi gerek , iyice sarın bir yere temas ettirmeyin ve gidin birşey olmaz , izinden gelene kadar evde bekletmeyin bebeğinizi , çok geçmiş olsun