Damla-92 Sadece bir iki yorum yüklüyorum. Devamına bakarsınız. Eczacı yukarda 4 yaş altına kullanılmaz demiş. Bebeklere veriyorlar bu şurubu. Peki doktorların bazıları nasıl onay veriyor buna. Ayrıca formda duyup kafasına göre kullanan çok annede var.
https://imgyukle.com/i/oINtE8
https://imgyukle.com/i/oIN8ln
Ecz_busra21
Yamanikomm
Sodyum Benzoat Zararları E211 diye geçer
Çocukların sağlığını tehdit edebiliyor ve özellikle DNA hasarına yol açıyor.
Siroz kanseri riskini arttırıyor
Hücrelerde hasara yol açan sodyum benzonat Parkinson hastalığına neden olabiliyor.
Nefes darlığı ve solum hastalıklarına neden olabiliyor.
Kanser ve astım riskini arttırıyor.
Böbrek kanserini riskine yol açıyor.
Bünyesi hassas olan kişiler için alerjik reaksiyonlara yol açabiliyor.
Gliserol olan, sıvı halde bulunan polar organik bir trihidroksi alkoldür. Hafifçe tatlı, zehirli olmayan bir sıvıdır. Su ve etanol ile karışır; asetonda çözünür. Tıbbî gliserin diyabet hastalığında şeker olarak dıştan deriye uygulanan merhemlerle kullanılır. Ayrıca dinamit yapımında da kullanılır.
(Bunlar bana göre zehirden farksız)