Fun 1,5 yaşına bile gelemedi o üzdü. Ama ben çok anne sütü meraklısı değilim. Stres yapmadım hiç. Beslenmem de leş gibi. Haftada toplasanız 4 bardak su içiyorumdur. Ama Allah işte süt verdi bi şekilde. İçti içeceğini diyorum:) bakalım eşimi de pek dinleyemicem artık bu konuda. Verimli olamıyorum. Bebek gibi öğlen uykusuna yatıyorum kızımla:) neyse çok teşekkür ederim tecrübelerinizi aktardığınız için. Mutlu huzurlu sağlıklı günlerimiz olsun inşallah