esrasyaa Kizlar primadan gecip memnun kaldiginiz sizdirma yapmayan cok kalin olmayan bebek bezi öneriniz var mii?
PirayeMom esrasyaa ben sleepyden primaya geçenlerdeniz. Premium care kullanıyorum. Sleppyden günde 5 tane kullanmaktansa primadan 3 tane kullanıyorum aynı paraya geliyor
Tgbkrc esrasyaa primadan sonra çok bez denedim 2 üründen memnun kaldım bayb turco-minies şuan minies kullanıyorum
Seymaaka Sleppyden memnunuz tabi prizma daha iyi ama fiyat açısından uçmuş sleppyde ince sızdırma yapmadı bu zamana kadar 5 aydır kullanıyoruz
esrasyaa Seymaaka yusufmertmom Selin0404 evet fazla kakada prima da yapiyo kacirma emell34 Ceren1234 En basta dogdugunda sleepyle basladim ben asiri pisik yapti su topladi kizimin poposu alerjik biseydi sanirim bez degistirince duzeldi. Tekrar denemeye korkuyorum acikcasi
esrasyaa PirayeMom aslinda bende ayni kafadayim uzun sure kuru kaliyo daha az bez degistiriyoruz ama son zamlar bayaa koydu valla
Selin0404 esrasyaa sleepy extraya geçtim iki ay önce çok memmunum hıc sızdırma yapmadı tabı cok asırı kaka yaptıgında taşma yapıyor ama o prımadada oluyordu ikincisi 1 tl kampanyasından alıyorum hepsıburadadan cok uyguna gelıyor gece hıc degıstırmem mesela bır kere tastı sımdıye kadar çiş
Ceren1234 esrasyaa sleppy sızdırma yapmıyor canım bende primadsn geçtim keşke başından belli sleppy kullanssydim
PaaPiis Geceleri Prima, gündüzleri molfix çok aşırı hassas cildi olmasına rağmen molfixde sorun yaşamadım.
Meltem123- PaaPiis prima bez çocuğumun poposunu yara yaptı resmen. Pişigi de geçtik yara haline getirdi hiç memnun değilim