Bebegim doğduğundan beri beni emmiyordu. Sağıp kaşık ya da şırınga ile vermeye çalışıyorduk ama zaten azıcık çıkan sütüm bu şekilde verirken yarısı boşa dökülüyordu mecbur biberona geçtik. Sütüm az olduğu icin basından beri mama da veriyoruz. Suan iki aylık olacak memeyi tutmaya başladı ama bu seferde biberonun ucuna alıştığı için ağzını çok küçük açıyor memenin ucunu alabiliyor ve dudakları içe dönük emmeye çalışıyor o yüzden tek emzirmede göğüs uclarım direk yara oluyor ve yine emziremiyorum. Sütüm iyice azalmaya başladı ona mı üzüleyim bebeğimle aramda bağ oluşamıyor beni resmen tanımıyor ona mı üzüleyim şaşırdım iyice psikolojim bozuldu ne yapabilirim nasıl dogru kavratabilirim lütfen fikir verin 😞