Ya arkadaşlar yalnız olmadığımı söyleyin lütfen çok üzülüyorum kızım tam bir yaşında ama hiç birşeyi adam akıllı yemiyor benim yedirmemi asla kabul etmiyor önüne koyduğumda tadımlık yiyor güzel yediği iki öğün var oda meyve ve kahvaltı onun dışında sürekli beni emiyor 7. Aydan beri böyle bıktım artık kilosu boyu gelişimi normal yürüyor varmı biz gibi :(