Busra2326 Kızlar klişelee dışında bilmemiz gereken , yemememiz gereken neler var? Mesela çay gaz yapar diyorlar ama süt de yapıyormuş anneye, peynir de aynı şekilde😘 yorumları alalımmmm
Sennur2218 Busra2326 bence her şey yenmeli. Bizim doktorumuz kendini soyutlayarak öyle alıştırma her bebekte gaz olur zaten demişti. Ve acı gibi şeyler de sütten bebeğe geçmezmiş. Ben her şeyi yedim bebeğim kolik olmasına rağmen hiçbir yan etki görmedim. Üstüne birde kimyon çayı içiyordum tatmin oluyordum. 😂 Hiçbir şeyden mahrum kalmayın derim, yedikçe süt olacak çünkü.
Betlcelik Lahana karnıbahar pırasa gaz yapıyor deniyor mevsim kış bebekten vakit bulup bunlarla zor yemek yapıyorum zaten mevsimi olmayan patlıcan yiyince iyi mi olucak sanki birde gerçek mi bilmiyorum ama gaz yapan yemeklerden yiyince üstüne şeker şerbeti içersen gaz yapmazmis dogrugu var mı bilmiyorum ama hamilelik kiloları gitsin diye bakarken o kadar kalori 🤔😬