İyi akşamlar hanımlar sezaryen ile doğum yapalı sekiz ay oluyor, şu zamana kadar bebeğim dört aylık olduğunda bi adet gördüm bir de son iki aydır kanama görüyorum. Dr a gittim rahim duvarımın kalınlaştığını ve biyopsi istedi fakat bende pcos olduğundan aşırı kilo alışımdan kaynaklandığını düşündüğüm için kabul etmedim. Tarlısal kullandım ve sonrasında aşırı kanama görmeye başladım. Bu süreçte soğan suyu kullansam bir sorun olur mu fikri olan var mı?